استفاده از آینه در دکوراسیون منزل
نوشته شده توسط : رضا

مردم ابتدا بازتاب های خود را در استخرهای آب، جریان ها و رودخانه ها دیدند. اولین آینه ساخته شده از سنگ جلا ساخته شده از شیشه آتشفشانی سیاه است و تاریخ حدود 6000 قبل از میلاد است.

امروزه، آینه ها، یا به عنوان Victorians به نام آنها، به دنبال عینک، به مراتب بیش از یک ابزار به خود نگاه کردن. در طول سالها، از طریق آزمایش و خطا، من یک یا دو مورد آینه ها و تاثیر آنها را در طراحی فضای و مبلمان یاد گرفته ام.

اولین قاعده ای که وقتی حلق آویز یک آینه را می داند این است که آن را منعکس می کند - در حقیقت دو برابر - هر چیزی که در مقابل آن آویزان است. به شما یک ایده داده شد، دلیل وجود دارد چرا شمع و شمع شمع در مقابل آینه گذاشته شده است - آنها اثر نور یک شمع را دو برابر کرد.

یک گلدان گل نزدیک به یک آینه قرار دهید. هیجان انگیز گلدان گل شما دو برابر شده است. معکوس به کار می رود، بنابراین پیشنهاد می کنم چیزی در برابر آینه نداشته باشید.

یکی دیگر از عناصر طراحی، نور است که آینه می تواند به یک فضا تبدیل شود. به عنوان مثال، در یک اتاق خواب کم عمق، یک کمد لباس عریض بزرگ را به صورت عادلانه در مقابل نزدیکترین منبع نور، مانند یک راهرو یا پنجره، قرار دهید تا نور را در یک اتاق تاریک دیگر بچرخانید.

آینه سازی نیز به عنوان یک اثر طراحی برای مبلمان، به ویژه دستگیره های بازتابنده، به طور فزاینده ای محبوب است. این پایان طراحی کوچک می تواند زرق و برق فوری و نور را به حتی یک قطعه ساده و ساده مبلمان اضافه کنید. و اکنون کارشناسانی هستند که می توانند فورا "آزار دهنده" آینه های خود را، ایجاد یک نگاه عجیب و غریب فوق العاده.

به همین دلیل قصر ورسای به عنوان کاخ خورشید شاه شناخته شد - Hall of Mirrors معروف گالری مرکزی کاخ است.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: